Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Comment


          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            QNQ201602.127.JPG

            Tja, hoe het komt is alleen maar gissen, maar niet getreurd, na al dit hermafielennieuws staan er nog 2 lekkere boerenwijven in de kelder onder een 250W zonnetje.

            QNQ201602.123.JPG

            De Holy Princess.
            Ik heb een minitopje onder het net besmeurd met hitsig stuifmeel van de energieke atletisch gebouwde jongeman die achter het zolderraam stond.
            Hopelijk genoeg om minstens een stuk of 10 zaden te produceren, voor een andere keer.
            De genetica is prima (Santa Maria x Cinderella99) dus daar wil ik wel een paar reservezaadjes van.

            QNQ201602.121.JPG

            De Frosty Kush
            Wat een lekker ding, helderwitte lokken, bezaait met sproetjes, deze gaat niet zo lang nodig hebben.

            QNQ201602.122.JPG

            Even wat random info, de temperatuur in de kelder is even boven de 20 graden, een uurtje na licht-aan.
            De LV hangt normaal gesproken zo'n beetje tussen de 50 en 65%.

            QNQ201602.124.JPG QNQ201602.125.JPG

            De temperatuur in de potten zit tegen de 20 graden, dat loopt gedurende de 'dag' nog 2 graden op tot de zon weer uit gaat.
            Tensiometer geeft een fijne 160 mBar aan, da's mooi, niet te nat en niet te droog.
            Er staat nog een restje van de hermalien in beeld.

            QNQ201602.126.JPG

            Eindelijk toch een klein beetje winter gekregen.
            Sneeuw langs de vijver, geen ijs, maar beter iets dan niets.

            Doen jullie aan valentijnsdag ?
            Nah, ik eigenlijk ook niet, 't is meer een vrouwendingetje volgens mij.

            QNQ201602.128.JPG

            Dus, om de goede vrede te bewaren ben ik wat bloemetjes wezen bezorgen.
            Tja, zoveel credits voor zo weinig input, die kans moet je niet laten glippen heh..blonde.gif

            QNQ201602.120.JPGthumbsupsidedown.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment



              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Comment


                  QNQ201602.129.jpg
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Holy Princess
                    QNQ201602.130.JPG QNQ201602.132.JPG

                    Frosty Kush
                    QNQ201602.131.JPG QNQ201602.133.JPG

                    hgspin.gif
                    3fb478eebe01d9ad82690d1023c1fb75.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment



                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          QNQ201603.139.JPG
                          Heb je dat ook weleens, dan je spontaan onderuit je jampotje gaat scheppen ?
                          Soms moet dat, anders komt er teveel zand onderin.

                          Trichomen, trichomen, hoeveel zouden er nog komen ?

                          24 feb.
                          QNQ201602.134.JPG QNQ201602.135.JPG zaadjes in de maak in een topje onder het gaas

                          28 feb.
                          QNQ201602.136.JPG

                          QNQ201602.138.JPG

                          Nja, 't is een beetje van de donkere, maar ik heb wel 2 foto's zonder HPS.

                          * Note to self: Bring more light next time

                          Random cactus, gekweekt uit zaad.
                          QNQ201602.137.JPG
                          Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik die hier ging posten.
                          Niet zoveel te melden verder, 't is een btje saaie periode, de dagen dat ze geen voeding krijgen ga ik niet eens bij de dames kijken.
                          Laat maar gaan dat gaat wel goed.
                          En buiten doe ik ook nog niet veel, vorige week wel een stuk moestuin gespit en bemest, en de koude bak omgeschept.
                          Dus, dat was het weer.

                          Ohja, wat ik nou in m'n vriezer tegen kwam ?
                          Een brok knockoutdruks, wat ik een tijdje geleden gemaakt heb.

                          QNQ201603.141.JPG

                          Naaaajs!!11 blauwduimpjuh.png

                          Ahja, 't Is alweer woensdag, waar is maandag eigenlijk gebleven ?

                          QNQ201603.140.JPG
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment



                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                QNQ201603.142.JPG

                                Hindu Kush x Hindu Kush = Frosty Kush van Greenlabel

                                QNQ201603.143.JPG
                                Santa Maria x Cinderella 99 Pineapple pheno = Holy Princess van Eskobar

                                Prachtig allemaal. duimen-omhoog.gif
                                Ik ben een beetje aan het experimenteren met de voeding, maar da's niks nieuws, dat doe ik eigenlijk altijd.
                                Anders wordt het zo saai eh..

                                biobizz_Q16.JPG

                                Dit keer heb ik ongeveer dit schema aangehouden, en dat gaat tot nog toe prima. Twee dagen voeding, 1 dag alleen water.
                                Ohja, behalve die Acti Vera, die hebben ze niet gehad, maar ik dacht zal 'm er meteen bijzetten voor als ik per ongeluk zo'n fles koop.

                                We zijn er nog niet, nog wel een week of 3-4...in theorie.
                                Dus het kan nog alle kanten op.
                                We zullen zien.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X